برنامه کوهنوردی همکاران نیروگاه شیروان به قله گلیل
۱۳۹۵/۳/۲۴ تعداد بازدید: ۱۰۴۴

بار دیگر علاقه به کوه و طبیعت اعضای تیم کوهنوردی نیروگاه شیروان را گرد هم آورد تا بتوانیم با همکاری و همیاری هم ، قله ای دیگر را در تاریخ 95/3/7 صعود نماییم...

بار دیگر علاقه به کوه و طبیعت اعضای تیم کوهنوردی نیروگاه شیروان را گرد هم آورد تا بتوانیم با همکاری و همیاری هم ، قله ای دیگر را صعود نماییم . حرکت مینی بوس در ساعت 5:30 به سمت شمال شیروان آغاز شد و پس از طی مسافتی حدود  85 کیلومتر به روستای نامانلو و پس از آن سد گلیل رسیدیم.
ساعت 7:30 در محلی زیبا و در کنار آب جاری رودخانه جهت صرف صبحانه، اتراق نمودیم. صبحانه به همراه چای آتشی صرف گردید.
کوهنوردی از ساعت 9 آغاز شد و حرکت در مسیری  مملو از درختان ارس و پوشش گیاهی وسیع ادامه یافت.
گله آهوان در مسیر حرکت منظره زیبایی را پیش روی ما قرار داده بود .پس از طی مسافتی چهار ساعت و نیم و عبور از یخچالهای طبیعی ، به کومه های عشایر که محل نگهداری گوسفندان در فصل بهار و تابستان می باشد ، رسیدیم و نهار را همان جا صرف کردیم.
بعد از صرف نهار ، بالاخره قله در ساعت حدود 16:00 توسط همنوردان فتح شد و بلافاصله پس از فتح قله و گرفتن عکس با بنر، حرکت به سمت پایین آغاز شد. فرود از قله حدود دوساعت و نیم تا پای سرویس طول کشید.

سرپرست برنامه: آقای سعید محمدی عضو کمیته ورزش نیروگاه
تعداد شرکت کنندگان : 9 نفر
زمان پیاده روی : 7:00 ساعت بدون محاسبه استراحت در بین مسیر
مسافت طی شده: از شیروان تا سدگلیل 85 کیلومتر (70کیلومتر آسفالت)